Hur svårt kan det bli??

Till en början tyckte jag att det verkade jobbigt det här med klimatet. Information från alla håll men hur och vad skulle man göra? Och det verkade som om det skulle krävas hyfsat stora förändringar med tanke på alla de internationella mål som tagits. Jag skulle anse att det är detta som gör att många idag tycker att det känns besvärligt att vara "klimatsmart".

Det är anledningen till att jag startat den här bloggen, för att visa att det inte beöver vara just så jobbigt. Att den minsta lilla sak kan göra förändring. Egentligen skulle jag kuna sluta skriva nu och bara säga: Tänk smart, tänk logiskt, tänk förnuftigt.

Men själv så ville jag ha tips och hjälp för jag visste inte VAD man kunde göra. Så därför vill jag ge er lite stöd och hjälp på vägen, men som jag sa: Var förnuftig och tänk efter så vet du nog redan själv vad som är bra för klimatet och vad som inte är det. Det är ofta ganska självklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0