Inga tvång.

Vill bara påpeka att ni inte behöver göra allt som jag ger tips om eller säger, inte ens jag sjölv lever efetr dem helt och hållet. Jag vill inte att det ska vara ett tvång, det ska inte kännas jobbigt att vara miljövänlig, utan det ska bli en del av vardagen. Undantag är absolut tillåtet för annars blir det jobbigt och man struntar i det helt.

Så ta en sak i taget, låt det bli en rutin, sen tänker du inte ens på det och det som kanske kändes jobbigt från början blir enkelt.



Vill förresten referera tillbaka till länken om hur mycket koldioxid vi släpper ut beroende på transportmedel. Jag klickade mig vidare på en av deras länkar, längst ner på sidan och där fanns en hel del saker som man som privatperson kan ta till sig.

Lägger in länken en gång till, det är bara att klicka HÄR. Klicka där och du kommer direkt till sidan jag talat om.

Kommentarer
Postat av: S a r a

Svar: Mår fortfarande lite småkonstigt, vet inte riktigt vad det är :S Men i morgon ska jag komma!

2009-01-21 @ 18:14:02
URL: http://saaramarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0